Miért éri meg a felkészítés?

Mert a felkészített lakások szinte mindig

   jóval hamarabb

    és/vagy

   sokkal jobb áron

találják meg új tulajdonosukat!

Nem is hinnéd, mennyire megéri!!



ÉLŐ  PÉLDA 2015-ből:

  • Jó adottságokkal rendelkező, de kicsit már lelakott tégla lakás
    kezdeti kínálati ára 17,9 M Ftvolt.  

  • Több hónapnyi saját és ingatlan irodás hirdetési időszak alattaz eladók mindössze egyetlen, kb.16 M Ft-os ajánlatot
    kaptak, érdeklődőik a sok elvégzendő munkát látva “megfutamodtak”

  • Egy idő után az eladók a kínálati árat 17,5 M Ft-ra csökkentették
    – de így sem érkezett egy ajánlatuk sem. 

  • Ekkor készítettük fel a lakásukat eladásra a home staging eszközeivel. Ennek a lelakottabb lakásnak a felkészítése
    az átlag home staging költségeknél valamivel magasabb összegbe,  200ezer Ft-ba került.

  • S megtörtént a csoda! A lakásra 2 héten belül 2 ajánlatot is kaptak 17,5 M ft
    értékben, s az ingatlan a 12. napon gazdára talált!

A NETTÓ NYERESÉG TEHÁT (a felkészítés előtti ajánlathoz képest):

1,3 M Ft
 – és hogy azonnal költözhetnek  az oly vágyott, új otthonukba!



ÉLŐ  PÉLDA 2019-ből:




  • Jó helyen lévő, használt panelben a falakon megosztó lila és erős korall színek.

  • Az idő sürget, az új lakás következő részletét már ennek a lakásnak az árából kellett volna kifizetni. Az érdeklődők mind ajánlattétel nélkül távoznak, és nem is jönnek vissza.

Nagy festésre és felújításra se idő, se pénz.

  • Az egyik ingatlanos partnerem javaslatára találkozunk, a szóbeli tanácsadádás csomagot választják. 2-3 órát töltök náluk, egy nagy levegővétel után ontom magamból az ötleteket és ajánlásokat.

A tulajdonos szorgosan jegyzetel, aztán még pár napig egyeztetünk chat-en mit vegyen, honnan, ha nincs, mi legyen az alternatíva.  A tanácsaim lelkiismeretes végrehajtása után VÉGRE KÉSZ LETTÜNK, kikerültek a profi fotók is az ingatlanos portálokra. Mindössze egy hét telt el a megismerkedésünktől számítva.

  • És  láss csodát: alig 2 hét elteltével két ajánlat is érkezett.

  • Az egyiknek hirtelen deja vu érzése támadt: “Nem jártunk mi már itt azelőtt?!”

Dehogynem. De akkor, felkészítés előtt ajánlat nélkül kifordultak az otthonból. Elmondásuk szerint rossz érzésük volt odabent.

  • Az ingatlan árának alig 1%-ába került, hogy ezt az érzést megváltoztassuk, és a lakás rövid időn belül, végre elkeljenn. Hát nem megérte?
    🙂

Miért  tud hatásos lenni?

 Mert a   vevők…

•…. számára az első benyomás meghatározó, egyszeri –

       –  és megismételhetetlen

•…. többsége nem képes meglátni a más lakásában a saját számára

       rejlő lehetőségeket

•…. 90%-a érzelmi alapon dönt a vásárlásánál

•…. többsége megretten, ha egy lakással túl sok a tennivaló

•…. többnyire ízléstelenül berendezett, az eladók személyes tárgyaival túlzsúfolt, rendetlen lakásokkal találkoznak

•…. két ugyanolyan elhelyezkedésű, méretű és beosztású lakás közül azt választják, amelyikben a legjobban érzik magukat
a megtekintéskor

…  és mert az eladók
  • … többsége nem képes az otthonát
    külső szemmel  látni

  • … többsége nem képes az otthona egyedi megjelenését
    semlegessé tenni

  • előnytelen lakásfotóikkal nem láttatják megfelelően a lakás lehetőségeit, nem vonzzák
    be a potenciális vásárlókat

  • … legtöbbször hónapokig árulják a lakásukat, egyre csökkenő árral, mire elkel a piacon –
    közben viszont az ingatlan az érdeklődők szemében “gyanússá” válik (“Vajon miért nem ment még el ez a lakás?“)

  • sajnálnak egy fillért is költeni eladás előtt álló otthonukra, pedig egy minimális befektetéssel
    sokszor még a vételárat is növelni lehet – de az árcsökkentés szinte mindig elkerülhető! (az idő tényezőről nem is beszélve)